Monday, August 31, 2009

Malasss hapdet....

Assalamulaikum....

Sebelum tuh aku raser tak terlambat utk aku ucapkan "Salam Ramadhan" kepada seme peminat2 mak(sambil lambai2 tgn cam Miss World)....haha...aku ade ke peminat?? (dlm hati : ader....peminat misteri lg tuh....opps...)

Aku smenjak dua tiga menjak nih malazzz yg amet nak hapdet blog....btol la ckp ko Anne...aku hapdet blog aku nih sbulan skali.....hihi....(Anne pun menjawab: toi...toi....toi...).

Padahal mcm2 aku nak citer plus gambo2 lagi dh penuh kt henpon aku nih......dh mcm reporter x bertauliah dah....asal gi mane2 jek musti nk hamik gambo.....tapi gambo seme jd tukun jek......

Takper arr nnt bila penyakit "M" aku nih dh kuwang skit....aku hapdet tak hengat blog aku ni yek.....

Muka tuceng yg malas.....(cam aku....hehehe)

No comments:

Post a Comment