Sunday, September 20, 2009

Hari Raya Pertama

Utk tahun yg ke 3 aku beraya kt kg aku.....yayyyy.....puas hati.....bukannya apa kalau beraya kt kg aku pg2 kitorang satu family akan pegi umah nenek sbb ada kenduri doa selamat dan tahlil. Pehtu ada sesi membahagi2kan harta (bg duit raya ler....) kat sepupu2 n kupu2 (anak2 sepupu....heheh..). Pastuh baru la sesi menggumuxxkan badan....makan2 dari satu rumah ke satu yg lain. Rumah makcik2 aku seme dkt ngan umah nenek aku.so, senang la bergerak secara berjemaah......

Muka tuan tanah kedaum haruzz ada.....

Ntah apa la kakak aku sorang ni ngumpat smpi senget2 mulut tuh....huhu.....
Yg baju merah tuh my sugar daddy......

Ni adik aku....

Kakak nombor 2 n Umar Adam yg domoxx.....

Kakak nombor 3 n family

bapak buah n anak buah....

Like auntie like niece.....suker bergambo...

Mak buah, bapak buah n anak buah yg terlebey sudaaa.....

Bergambo ala2 poyoss....hehe....tau takper


No comments:

Post a Comment