Friday, October 9, 2009

Jamuan Hari Raya Part 2

Yg ni hari yang sama gak tp LV JV ngan opis lain sbb opis aku hanya ada 5 ketul saje yer puan2.....Aku telah dikerah utk wat puding mewakili dept aku.....(opismate aku tu ler....ada ke dia kompang kt seme aku mmg terel bab masak memasak nih.....padahal aku masak skali sekala jek....) Jom kita cuci mata yer....


Barisan Miss Mrs n Mr World......pilih sajork yg mana bekonan......

Konsep kitorang adalah kain batik......so abis seme kain batik jadi props.....

Makanan pun ada konsep gak yer puan2....
Tp satu jek x pueh ati...cadangan aku n opismate aku utk letak nama Rendang Kerang Kemutan Kasih telah direject mentah2 atas sbb takut bila org nk mkn nnt terkemut2 plak....hehe....@3$%#*& *larikkks*

Ini hasil tangan mak yer nokss.......
(sambil feeling nyanyi lagu Cahaya Cinta pakai gown putih cam Siti Nurhalijah...)


Jemput masuk yer......

Tetamu yg hadir.....


No comments:

Post a Comment