Monday, April 5, 2010

Beronggeng dengan kengkawan....

....Mari kita joget sampai pagiii....
...Mari kita joget sampai pagii....
It's time to beronggeng with frenzz.....
Ini adalah plan last minute ketika seme tgh mandom di hari Khamis
Masing2 tepon cakap malas nak keje...
So, terkeluarlah idea nak beronggeng2 kat PD....
Kitorang saja pilih tempat jauh sket...
Lari dari hiruk pikuk suasana di KL
(kelass kan ayat aku...rasa cam tulis kat cerpen lak...)
Berjanji2an kat LRT Bandar Tasik Selatan
Cam biasa aku adalah driver tegar...
Setiap kali trip gi memana pun....
Gerak2 jer terus singgah breakfast dulu....
Sbb seme dh gedik2 lapar.....(aku le tuh....)
Kitorang singgah kat Dunkin Donut....
Sila lah jamu mata korang tengok breakfast
mmm...nyumm...nyummm



Sampai jek PD....
Singgah Teluk Kemang....
Harus bergambo dulu....
Nina n Mid

Aku n Mid

Amik gambo adalah secara bergilir2 yer...

Tapi x aci muka nina n mid banyak....
Sbb kamera ni...kamera aku....so aku je la yg amik....




Tgk...gigih aku ambik gambo sendiri....
Dh la kamera berat tuh....
Kalo jatuh menjawab la ngan laki aku....

Aksi biasa....wat2 x pandang kamera lak....huhu...

Korang tau tak masa ni matahari mmg betul atas kepala...

Kol 12 tghari tuh...tetap nak hamik gambo...

Dgn berpeluh sakan cam pegi berkebun....

Dah penat amik gambo....

Kita minum dulu......haus giler.... Konon2nya cam ala2 nak bershopping baju la tuh.....



Tgk barang jual....rasa cam ko berada kat Pulau Pangkor kan...kan...

Posing jap kat depan kedai...jdkan props...

Tp x beli apa...haha...hampeh....


Cara ambik gambo baru yek....dari tepi...

Tapi awas gerak langkahmu oh..oh.. eh..eh..tak awas korang boleh nampak gemuk kalo amik gambo dr tepi....nasib le sapa duk tepi....huhu.....

Safety first ye....tengah bersiap2 nak naik bot...setelah digoda2 oleh pakcik bisnes bot ni....

Let's go....we are ready.....

Posing cam tengah tunggu laki balik dari tangkap ikan....

Maklum ler laki nelayan.....huhu.....

Semangat ni memasing nak naik bot....

Kita posing dulu...sebelum bot gerak



Nasib baik abang bot boleh diharap tuk amik gambo....

Muka masing control cun pas naik bot....

Sbb masa nak balik tuh....abg bot wat lap giler ko memasing terjerit2....

Fening2 lalat jap pas turun bot.....

Sempat menenggek kat menatang pe tah ni.....

Teka?? mana kaki aku..huhu....


It's time to go back....

Memasing anak laki duk tunggu ni...


Sekian...

Laporan aktiviti beronggeng....

Daripada : Minah Ronggeng






No comments:

Post a Comment