Friday, April 16, 2010

Cerita pasal gym

Aku lately ni malas tul nak dtg wat training ngan PT. Macam2 alasan aku bagi...huhu....
(mati la aku kalo PT aku baca blog ni....) Aku lagi suka gi kelas-kelas lain.
Ni antara kelas-kelas yang aku selalu masuk :
1) Zumba - Kelas ni mmg best da bomb la...esp kalo instructor pompuan Elva nama dia....mmg terbaik gelek dia....kalo nak attend kelas ni nmmg ko kena dtg cepat....penuh giler.....aku mmg tak akan miss kelas ni.
2) Body Combat - Ni pun aku suka datang....ala2 kick boxing, martial art....
3) Body Pump - Kelas ni utk weight training....pun best gak....
4) Body Jump - Ni namanya kelas lompat2....ko akan melompat sepanjang kelas ni.....
5) Belly Dance - Kelas gelek ni pun aku sukak......tp sakit pinggang wooo......instructor dia pun Elva gak....mmg terbaik la....
Sbb aku nyer membership adalah utk all Club...jadi kengkadang aku gi Sunway Pyramid dan kengkadang aku gi Subang Parade....

No comments:

Post a Comment