Sunday, February 21, 2010

Berkesan tak?

Seperti yang korang sedia maklum....
wah maklum sangat la korang kan....
Takpe la kalau korang tak maklum lagi.....aku maklumkan......
(Ape yg ko merepek ni setannn.........)
Bape byk maklum daa....citernye tak lagi....huhu..
Ye lah aku citer la ni....body aku ni agak besar la di bahagian bawah....
Tapi nak kata atas kecik tak jugak....hehe....
Senang citer....kalu ko diet cam nak mam*** ke....exercise ke...
dia kecik pun ala2 manja gitu....cinonet sangat.....
pastuh peha plak ala2 jelly...yg ada orange peel.....
hamik ko description detail tuh....
cuba la korang bayangkan.....
haippp...jgn bayang lebih2 tau.....
so, memandangkan jeans levis aku size 28
(harus ke aku sebut brand...wakakaa...)
sudah ketet gitu...stuck kat peha....
dan levis aku size 29 pun ala2 cam bungkus nangka.....
aku nak pro active skit utk membantu mempercepatkan proses pengecilan
bahagian bawah badan selain daripada bersenam

Dipendekkan citer.....

Korang tgk la gambo kat bawah ni.....

.....

.....

......





Spanx Higher Power

Perlu ke aku membeli menatang kat atas ni..
Agak2 kalo aku beli ni berkesan tak utk mencepatkan
proses penguncupan lemak2 peha aku......
Any review??

Aku nak gi China bulan 3 ni....
Jeans yg muat takdok....
Dah la sejuk skang ni kat China....
Takkan nak beli jeans baru kot.....
Rasa2 sempat tak kaki aku mengecik before 11/3 ni...
Kalau tak sempat.....
uwaaaa.....*nanges.......*

2 comments:

  1. kihkihkih.. alaa u.. pakai je laa kain batik pegi China.. mesti orang2 china cakap u unik n tiru fesyen class u tuh..

    i pernah gak pakai menatang alah benda2 cenggitu.. memang body u jadi rasa kemas and mengecik sikit rasa.. selalu pakai benda tuh kalau nak pakai kebaya..

    beli je laa, kalau dah terpaksa.. tapi kalau nak kencing, seksa ahh bebb..

    ReplyDelete
  2. haha...yg tuh mmg betul...sbb nyer mak i gi Beijing arituh pakai baju kurung...glamer tu...asik2 org China nak amik gambo.....balik citer tak hingat...haha.....

    i pun bese gak pakai menatang camtu tp yg ni cam best jek....hehe....

    tgk la kalo x muat gak jeans...harus ku beli gak...

    ReplyDelete