Tuesday, February 9, 2010

Way forward

Tajuk entry tak tertahan mak melihatnya.....huhu.....mcm tgh wat presentation Business Plan kekdahnya utk dept aku.......biasa la tajuk kena gah skett walaupun isinya nan adoo....dahh...start mengarut dah niii.....

Disebabkan dalam pertandingan 99 HTN aku adalah antara salah sorang "pengalah" jadinya dengan sedar diri tuh gumukks...(nasib baik ko sedar diri....kan.......)so, terpaksalah aku merangka way forward or strategy (wah...speaking london mak.....) untuk mengkuwuskan diri........uwaaa....

So, arituh aku n hubby jenjalan la kat Subang Parade....saja je sebenonya jalan-jalan cari pasal....so singgah ler kat Celebrity Fitness nak tanya bape harga pakej.....aku dh cakap ngan hubby kalau agak2 aku nak ter"sign up" azan skit kat telinga aku ni.....last2 dia pun sama naik ngan promoter tuh.....hangin jek aku ngan dia....dah la tu plak siap amik Personal Trainer lagi tuh....arituh jek aku bayo kat CF dekat2 dua riban gak duit aku melayang........uwaaa.... *nangesss*...abis duit nak shopping......
Secara rasminya aku adalah member Celebrity Fitness...yayy....(nak wat cane kan duit dh abis terpaksalah buat2 suka...huhu...)

Bila dah ko setuju sign up tuh...adalah beberapa soalan dia tanya....nama promoter tu Farah....

Farah : Apakah target you bila dah sign up ni?

Yatts : Of course le nak kuwuskan......and also untuk health (sbb aku rasa kalo aku exercise asma aku kurang sket....)

Farah : Berapa lama u target untuk reach your objektif?

Yatts : Lagi cepat lagi bagus la kan.....(dlm hati kalo boleh sok aku nk tgk result...voley??)
tiba2 laki aku nyampuk dlm masa sebulan jek.....
wah..wah...suka suki dia jek suh aku kuwus dlm masa sebulan.....

Farah : How long have you been in a good shape (lebih kurang camtu lah...soklannya....)

Yatts : masa tuh aku cam malu2 arr nak jawab.....aku ckp la kat Farah tanya husband saya....aku budget dia ckp la aku kurus sebelum kahwin ke...apa ke??? sekali korang tau tak dia cakap apa.....ermm tak penah pun.....huhu.......mencik tau....rasa cam nak larikkk jek kuar.....
*taxi........*

kalau korang ape reaksi korang ????
aku rasa aku bukannya gemuk sgt pun.....yang sedang2 saja.....
ada la part yg besar skit cam peha, vontot.....biasa la kan....tu kan aset pompuan.....(hehe...ayat sedapkan hati.......)
tensi mak tawwww..........

Ni baru citer pasal masa nak sign up...... ada lagi citer memalukan lagi ni kat CF...
nanti aku citer yek......

2 comments:

  1. Bestnyer masuk gym siap ada PT.....memang murah dari masuk slimming centre kan...hari tu hubby pun dok citer...eynda ni sebab masa terhad je, kalau tak nak jugak masuk gym....tunggu anak2 besar skit la...dapat freedom skit hihi..

    ReplyDelete
  2. best mmg best eynda....tp takut tak konsisten jek...hot2 chicken shit....hehe....dulu pun yatt dh penah join slimming centre tp biasa la bila mkn naik la balik kan.....

    ReplyDelete