Thursday, February 11, 2010

Personal Trainer oh Personal Trainer

Aku dh dua kali training ngan Personal Trainer kat Celebrity Fitness.
PT aku nama dia Sherina...tomboy skit...cute....
jd lelaki pun cun...jd pompuan pun cun gak....miahaha...
oppss...mak tak tergoda ye nyah....
Masa first training dia dok kenalkan aku ngan seme equipment n cara nak gunakannya
So, bila 2nd training baru lah dia start train aku
Before training adalah session timbang menimbang....
Masa dia nak timbang tuh aku dgn vangger and eksyennya ckp ar
"Ala...ni I dah biasa wat dah...hari2 I timbang kt umah..."
Tp tetap kena timbang gak ngan kira body fat skali....
Mak aihh...body fat aku....seramm beb....
Sekali dia kira kalo aku takde fat seme tuh...berat aku cuma 40 lebih....
Arghhh....How I wish I can be 40 +++......hehe
Giler ko kalo aku 40 +++ cam rangka bergerak kot......
Skali tuh dia nak start wat body measurement plak....
Lagi skali aku dgn vangger n eksyen ckp lagi kat PT aku tu...
Ni pun I dah biasa wat kat umah.....huhu....
Dia pun start la wat measurement start dari neck (haa..ko....neck pun dia measure tu..)
Aku siap tanya lagi neck boleh kurus ke kalo kita kurus...."boleh" dia jawab.....
Dia pun measure la dr satu part ke satu part....
Skali sampai part kaki....tang betis...dia kena ukur dari lutut untuk dapat measurement yang tepat..(korang paham tak explaination aku....)
Skali dia boleh tanya....lutut akak kat mane??
Uwaaaa......nangess.....
Rasa nak larikk lagi sekali.....*taxii.....*
Tak tau nak react cane....tapi aku gelak2 arr...
PT aku gelak2 skali.....tp dia ckp sorry takut aku terasa kot...
Sib baik ko cute.....:-)
Besar sgt ke lutut aku cam kaki sampai tak leh nak cari....
Bila balik aku citer kat laki aku plak
Dia leh jawab kaki aku bukan byk isi tp byk lemaksss....
Uwaaa....nangess lagi....
Dia kalo ckp mmg tak tapis2.....(takpe...nnt aku tolong blikan tapis utk dia...haha)

Takpe...takpe....nnt aku workout gila2 bagi kaki aku mantoppss........

Aku nak kaki cani voley tak?? Sambil feeling2 pakai skinny jeans....

4 comments:

  1. huhu hu sedihnye...sampai tahap lutut n leher pun nk kene ukor..

    ReplyDelete
  2. nak buek camno kan.....ikut kan je la....x bleh melawan ckp trainer...nnt durhaka....durhaka nnt x kuwus plak.....hehehe....

    ReplyDelete
  3. boleh je.. kasi masa 3 bulan.. confirm kurus! kihkihkih

    ReplyDelete
  4. ye ke kura2....suke...suke...nnt i join u pakai skinny jeans yek...

    ReplyDelete