Sunday, January 2, 2011

Sesi memalukan diri....

Sebenarnya malu nak letak kat sini....tp at least aku bleh track progress diet mendiet n segala mak nenek xtvt exercise aku....
Open for comment....tp jgn lelebih tau....mak sentap nnt....auwww...

Tak ingat bila tp 2 weeks b4 yg bwh...



Yg bwh ni after 2 weeks


Jgn sekodeng hok weight... Tengok perbezaang hok fat n muscle.....;-b


- Posted by Yatts using BlogPress from my iPhone

New year....New look.....

Salam,

Utk tahun baru ni nak tukar imej skit (bajet cam artis la kononnya....;-b)nak imej lebih fresh sket....hehe.....stakat nak tukar imej tapi malas hapdet lupakan je la niat suci murni hang tu yatts oiii.....tettttt.....

Aku tak kira....janji ada kelainan skit kat blog aku.....tu je la modal ko kan....tuko background...tuko background....tuko background.....isi nan adoo....


Daripada ini....................



Kepada ini.......cantekkkk tak??





Ala2 cucuk langit skit.......let's party.......

Friday, December 31, 2010

Welcome New Year 2011

Salam semua,

Firstly nak ucap Happy New Year to all......camne resolution thn 2010 dh tercapai ke?? Kalau belum tercapai takpe kita list down balik utk tahun 2011....
As for me, utk thn 2011 byk menda nak kena list down utk dicapai thn 2011....takpe next entry aku kena itemised one by one apa yg aku kena achieve by 2011.....

P/s : Resolution 2011 more kepada less shopping,more savings, eat healthily, regular exercise bla,bla,bla,....bla...
Next entry k......

Daaaaa.....


- Posted by Yatts using BlogPress from my iPhone

Wednesday, November 10, 2010

Port baekkkk punya....

Attention please....
Calling for X-UiTM Dungung batch 95-98 and 98-00.....
Masihkah kau ingat(baca sambil nyanyi lg kopratasa masihkah kau ingat...huhu...) port2 lepak n tenet kat bawah ni tak???


Teluk Gadong in memory
(dh x cam dulu jambatan dh xde...so x bleh msk utan jd org utan...hihihi....)



Cantik tak???(ala2 Eric)...dulu adalah port tenet..hihi...aku le tuh...skang ni xleh lepak...air laut dkt giler ngan tebing....kalo tsunami x sempat lari wooo....

Smpt le aku snap gambo2 ni masa gi outstation kt KT...singgap jap tgk nephew aku study kt sini...ni br kt luar...kt dlm kampus lg byk berubahhh.....Rindunya masa study.......

Ok...chow cendol.....

- Posted by Yatts using BlogPress from my iPhone

Monday, August 9, 2010

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan

Salam semua.....

Dah lama aku tak bersiaran kannn....entahlah kemalasan yang amat telah melanda..

Dikesempatan ini aku nak ucapkan

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan

kepada semua umat Islam dimana jua berada.....

Semoga kita perbanyakkan amal ibadah di bulan yang mulia ini.....


Friday, April 16, 2010

Cerita pasal gym

Aku lately ni malas tul nak dtg wat training ngan PT. Macam2 alasan aku bagi...huhu....
(mati la aku kalo PT aku baca blog ni....) Aku lagi suka gi kelas-kelas lain.
Ni antara kelas-kelas yang aku selalu masuk :
1) Zumba - Kelas ni mmg best da bomb la...esp kalo instructor pompuan Elva nama dia....mmg terbaik gelek dia....kalo nak attend kelas ni nmmg ko kena dtg cepat....penuh giler.....aku mmg tak akan miss kelas ni.
2) Body Combat - Ni pun aku suka datang....ala2 kick boxing, martial art....
3) Body Pump - Kelas ni utk weight training....pun best gak....
4) Body Jump - Ni namanya kelas lompat2....ko akan melompat sepanjang kelas ni.....
5) Belly Dance - Kelas gelek ni pun aku sukak......tp sakit pinggang wooo......instructor dia pun Elva gak....mmg terbaik la....
Sbb aku nyer membership adalah utk all Club...jadi kengkadang aku gi Sunway Pyramid dan kengkadang aku gi Subang Parade....

Friday, April 9, 2010

Black & White

It's black or white....
Bukan lagu MJ yer...kengkawan...
Hari ni balik cepat skit coz tak gi gym....
Badan sakit2...peha,montot pun sakit gak....
Taknak paksa2 badan...
Actually sakit sakit dari semalam...
Tp sebab semalam ada training dgn PT
So gagahkan diri gak pegi....
Kesannya rasa nak pengsan,pening2, bdn lemah2...
(adakah ini alasan atau betul2?)
Betul la....sumpah tak tipu.....
Bila dah sampai umah cepat...
Cam biasa akan layan TV la....
(abis tu nk layan sape lagi...hubby blum balik.....)
Tertengok la citer kat bawah ni.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Black & White
Taiwan Drama Series
TV2 (6.00 - 7.00)
pic : pakcik google

Hero2 nya memang sangat merembes jiwa raga hakak ni....
Dah rasa cam nak follow citer ni lak....
Abis tu petang2 aku salu gi gym....
Tu la sapa suh gatal ponteng g gym ari ni....
Haruskah aku ponteng g gym semata2 nak tgk citer ni.....
Uwaaaaa.....
Sapa ada download citer ni....aku nak........

Monday, April 5, 2010

Beronggeng dengan kengkawan....

....Mari kita joget sampai pagiii....
...Mari kita joget sampai pagii....
It's time to beronggeng with frenzz.....
Ini adalah plan last minute ketika seme tgh mandom di hari Khamis
Masing2 tepon cakap malas nak keje...
So, terkeluarlah idea nak beronggeng2 kat PD....
Kitorang saja pilih tempat jauh sket...
Lari dari hiruk pikuk suasana di KL
(kelass kan ayat aku...rasa cam tulis kat cerpen lak...)
Berjanji2an kat LRT Bandar Tasik Selatan
Cam biasa aku adalah driver tegar...
Setiap kali trip gi memana pun....
Gerak2 jer terus singgah breakfast dulu....
Sbb seme dh gedik2 lapar.....(aku le tuh....)
Kitorang singgah kat Dunkin Donut....
Sila lah jamu mata korang tengok breakfast
mmm...nyumm...nyummm



Sampai jek PD....
Singgah Teluk Kemang....
Harus bergambo dulu....
Nina n Mid

Aku n Mid

Amik gambo adalah secara bergilir2 yer...

Tapi x aci muka nina n mid banyak....
Sbb kamera ni...kamera aku....so aku je la yg amik....




Tgk...gigih aku ambik gambo sendiri....
Dh la kamera berat tuh....
Kalo jatuh menjawab la ngan laki aku....

Aksi biasa....wat2 x pandang kamera lak....huhu...

Korang tau tak masa ni matahari mmg betul atas kepala...

Kol 12 tghari tuh...tetap nak hamik gambo...

Dgn berpeluh sakan cam pegi berkebun....

Dah penat amik gambo....

Kita minum dulu......haus giler.... Konon2nya cam ala2 nak bershopping baju la tuh.....



Tgk barang jual....rasa cam ko berada kat Pulau Pangkor kan...kan...

Posing jap kat depan kedai...jdkan props...

Tp x beli apa...haha...hampeh....


Cara ambik gambo baru yek....dari tepi...

Tapi awas gerak langkahmu oh..oh.. eh..eh..tak awas korang boleh nampak gemuk kalo amik gambo dr tepi....nasib le sapa duk tepi....huhu.....

Safety first ye....tengah bersiap2 nak naik bot...setelah digoda2 oleh pakcik bisnes bot ni....

Let's go....we are ready.....

Posing cam tengah tunggu laki balik dari tangkap ikan....

Maklum ler laki nelayan.....huhu.....

Semangat ni memasing nak naik bot....

Kita posing dulu...sebelum bot gerak



Nasib baik abang bot boleh diharap tuk amik gambo....

Muka masing control cun pas naik bot....

Sbb masa nak balik tuh....abg bot wat lap giler ko memasing terjerit2....

Fening2 lalat jap pas turun bot.....

Sempat menenggek kat menatang pe tah ni.....

Teka?? mana kaki aku..huhu....


It's time to go back....

Memasing anak laki duk tunggu ni...


Sekian...

Laporan aktiviti beronggeng....

Daripada : Minah Ronggeng






Jom tengok F1

Sampai2 jek harus amik gambo dulu.....
Masa sampai ni dalam kol 12 lebih....
Panas banget woo...masa ni....

Siap posing ngan payung...hahaha....


Motif aku pakai baju + tudung merah bagai....
Kengkonon cam sokong ferrarri la....huhu.....
Plus sedondon kedondong bagai ngan laki....
Tangan aku berbelang...
padahal sengseng lengan sampai siku jek...

Masa ni driver2 F1 baru sampai.....
Jgn tanya aku sape....
Sumpah harammm tak kenal....hehe....

Ni pun sama tak kenal....
Laki aku le gigih berebut hamik gambo...
Masa ni aku lepak tepi jek....

Fanatik2 team....
Tp aku musykil team ape diorang sokong....

Setelah berpanas jeruk kat luar....
Masuk dalam muzium ape ntah....fuhhh legaa...
Ada aircond......
Siap hamik gambo lagi....


Kat depan entrance....harus amik gambo gak......

Show off skett tiket free.....
Kalau kena bayar.....harus takyah pegi.....
Shopping lagi beshh.....

Bising gila.....
Telinga hanya pakai Ipod jek....tu pun bising lagi....
Bila habis jek telinga rasa berdengung.......

Tengok tuh berapa ramai yang melepak kat padang jek...
Takde cover....mesti berpeluh ketiak segala arr.....
Sib baik aku dapat tiket grandstand (tiket free....huhu...)


Aku pun tak tau ape yg best tgk F1 ni...
selama lebih kurang sejam lebih tu ko duk tgk menda yg sama jek.......
Dah la tak tau sapa yg lead...(aku le tu.....)

Dah fenat giler ni....
Jom balik.....dh la lapar....
Mahal gilosss...Satay 6 cucuk 20 hengget....mak aih...

Pasangan yg tak tau sokong team mana??
hehehe....
Tp sebab Ferrari menang....
kengkononnya sokong ferrari la....



Chow Cin Cau.......