Wednesday, October 21, 2009

Kelas gitewww......

Aku bg korang idea utk letak nama lauk atau kueh raya utk raya tahun depan......ehh...raya haji pun bulihhh gak....hehe....

Main dish



Dessert



Air


Kueh raya

Saturday, October 17, 2009

Reunion Part 2

Reunion Part 2 wat kak umah roomate aku dulu masa belajar2 iaitu Kak Yati....
Sedap dia masak Mi Kari (aku pun tgh kebulur masa tuh....hehe)

Tuan tanah kedaum adalah yg jd pengapit kiri kanan....hehe

Nape aku nampak plg gumukks dlm gambar nih.....adakah ilusi aku semata2 ataupun.......huhu......

Sunday, October 11, 2009

Reunion Part 1

Reunion nih aku n group aku wat kecil2an jek sempena Hari Raya. First reunion wat kat umah aku sbbnye aku xde anak kecik so senang...yg lain tuh beranak kecik.......
Aku masak simple2 jek........ok la tuh......



Friday, October 9, 2009

Jamuan Hari Raya Part 2

Yg ni hari yang sama gak tp LV JV ngan opis lain sbb opis aku hanya ada 5 ketul saje yer puan2.....Aku telah dikerah utk wat puding mewakili dept aku.....(opismate aku tu ler....ada ke dia kompang kt seme aku mmg terel bab masak memasak nih.....padahal aku masak skali sekala jek....) Jom kita cuci mata yer....


Barisan Miss Mrs n Mr World......pilih sajork yg mana bekonan......

Konsep kitorang adalah kain batik......so abis seme kain batik jadi props.....

Makanan pun ada konsep gak yer puan2....
Tp satu jek x pueh ati...cadangan aku n opismate aku utk letak nama Rendang Kerang Kemutan Kasih telah direject mentah2 atas sbb takut bila org nk mkn nnt terkemut2 plak....hehe....@3$%#*& *larikkks*

Ini hasil tangan mak yer nokss.......
(sambil feeling nyanyi lagu Cahaya Cinta pakai gown putih cam Siti Nurhalijah...)


Jemput masuk yer......

Tetamu yg hadir.....


Jamuan Hari Raya Part 1

Ni adalah jamuan raya sebelah pagi.....kitorang hanyalah jemputan sajorkk.....mula2 ingat nak bawak perut jek...tp sbb bos aku malu...so kitorang pun belilah kek Secret Recipe (tp guna duit bos aku)....sedap woo......sehingga mejilat jari jemari la......makanan kat sana semenye sedap dan terbaeekkk dari ladang....hehe.....aku x sempat nak snap gambo terus ngap jek......

Gambar ihsan dari Abg Leman

Monday, September 21, 2009

Hari Raya Kedua

Hari Raya Kedua aku kt kg hubby....aku x kesah janji pagi raya kt umah aku....muhahahah(gelak jahat)Kt sini pun raya sakan gak....dari Phg gi N9 tuh.....sakan tak sakan tuh....mentang2 la kt kg hubby aku tuh ada Pasaraya Sakan....so kemain sakan lg org2 kt sini beraya......hehehe.......

Nk gosok baju kena queue dulu....kena ckp "chop gosok baju dulu......."kalau tak nk tgu turn ko berjinggut ler.....hehe....

Haruzz amik gambo dimana jua anda berada sbg bukti pembeliankehadiran

Aktiviti bergambo adalah wajib yer.....dimana jua berada

Org lain sibuk mkn aku ttp posing dulu ngan adir ipar aku....

Hubby layan kan je la perangai minik dia yg suka bergambo......

Pasangan regu aku dlm bergambo.....sama jek dua2 nih bergambo cam kena rasuk hantu gambar......

Sunday, September 20, 2009

Hari Raya Pertama

Utk tahun yg ke 3 aku beraya kt kg aku.....yayyyy.....puas hati.....bukannya apa kalau beraya kt kg aku pg2 kitorang satu family akan pegi umah nenek sbb ada kenduri doa selamat dan tahlil. Pehtu ada sesi membahagi2kan harta (bg duit raya ler....) kat sepupu2 n kupu2 (anak2 sepupu....heheh..). Pastuh baru la sesi menggumuxxkan badan....makan2 dari satu rumah ke satu yg lain. Rumah makcik2 aku seme dkt ngan umah nenek aku.so, senang la bergerak secara berjemaah......

Muka tuan tanah kedaum haruzz ada.....

Ntah apa la kakak aku sorang ni ngumpat smpi senget2 mulut tuh....huhu.....
Yg baju merah tuh my sugar daddy......

Ni adik aku....

Kakak nombor 2 n Umar Adam yg domoxx.....

Kakak nombor 3 n family

bapak buah n anak buah....

Like auntie like niece.....suker bergambo...

Mak buah, bapak buah n anak buah yg terlebey sudaaa.....

Bergambo ala2 poyoss....hehe....tau takper